|
Forum › Lidé › Ad › Elektronické zapalování
Elektronické zapalováníKomentáře a názory ke článkům.
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Chong ZASL. MIN.
Založen: Bře 08, 2012 Příspěvky: 472
|
Zaslal: St Pro 25, 2013 4:27 pm Předmět: Elektronické zapalování |
|
Klikni a přečteš si Související článek.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
minorek ZASL. MIN.
Založen: Dub 01, 2012 Příspěvky: 628
|
Zaslal: Pá Pro 27, 2013 5:38 pm Předmět: Re: Elektronické zapalování |
|
Klobouk dolů...Krásná prácička Rancher se už jistě nemůže dočkat, až to bude cvrdlikat na jeho motoru... Tedy výhledově samozřejmě...
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Založen: Led 28, 2012 Příspěvky: 2589 Bydliště: Brno
|
Zaslal: Pá Pro 27, 2013 7:39 pm Předmět: Re: Elektronické zapalování |
|
Rancher ani ještě neví, jestli mu některej motor jde protočit
... totální kolaps volného času.
Ale je to suprově provedeno a moje mosazné víčko se již opravdu těší, až to zaklapne
Teď je důležité, aby Čezeta postoupil tak daleko, že budou moci naprogramovat tu křivku předstihu.
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
vintalko ZASL. MIN.
Založen: Úno 26, 2013 Příspěvky: 494 Bydliště: Sučany Slovensko / Zlín Česko
|
Zaslal: Pá Pro 27, 2013 9:31 pm Předmět: Re: Elektronické zapalování |
|
Klobúk dolu, elektronický guru Chong,
v tejto mikro-elektronike sa nevyznám,
ale vyzerá to fakt fest dobre...
Teším sa a držím palce v ďalšom vývoji regulácie
Ak by som mohol nejako pomôcť,
daj vedieť.
_________________ Nie som odborník na autá, rád sa nechám poučiť.
Som rýchly a vytrvalý - rýchlo sa unavím a dlho mi to vydrží.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin ZASL. MIN.
Založen: Dub 17, 2012 Příspěvky: 331 Bydliště: Brno - venkov
|
Zaslal: Pá Pro 27, 2013 10:10 pm Předmět: Re: Elektronické zapalování |
|
kluci, jste šikovní klobouk dolů, palec nahoru
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Veteranista minorista
Založen: Lis 01, 2012 Příspěvky: 4 Bydliště: Těšnovice(Kroměříž), Brno
|
Zaslal: Pá Pro 27, 2013 10:32 pm Předmět: Re: Elektronické zapalování |
|
Moc pěkná práce.
Nepřemýšleli jste ovšem o tomhle imfsoft.com/hardware/j...t-ignition
dva válce, možnost naprogramovat předstih dle otáček
_________________ Záškodník od Škody a Jawy
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Založen: Led 28, 2012 Příspěvky: 2589 Bydliště: Brno
|
Zaslal: Pá Pro 27, 2013 10:54 pm Předmět: Re: Elektronické zapalování |
|
JJ, ale nevejde se tak jak je
... tohle mi došlo jako odpověď na dotaz ohledně
www.imfsoft.com/hardwa...nition.asp
: |
Dobrý den,
Zapalování JawaCzTrabant vyrábíme s podkladovými deskami dvou typů s průměry
pro Jawu 72 mm a
Trabant 95 mm.
Zapalování je velmi jednoduché pro montáž postačí pouze mechanicky
zamontovat, připojit napájení, indukční cívky a mechanicky natočit
rotační kotouček do pozice cca 28° (např 4mm) před horní úvrať a je
hotovo.
V případě, že se tento typ zapalování do motoru nevejde pak je nutné
použít pouze snímač např H01 a vnější zapalování, např Universal nebo
Direct..
S pozdravem
Renáta Koláčková
Support Department
IMFsoft, s. r, o.
Slévarenská 402/9
709 00 Ostrava-Mariánské Hory
e-mail: support @ imfsoft.com
web: www.imfsoft.cz |
No a když se nevejde, pak je to drahé... imfsoft.com/hardware/d...nition-tci
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Chong ZASL. MIN.
Založen: Bře 08, 2012 Příspěvky: 472
|
Zaslal: So Pro 28, 2013 2:59 pm Předmět: Re: Elektronické zapalování |
|
Díky hoši za pochvalu :). My jsme to tedy testovali s Čezetou už před měsícem, ale protože mě osvítil duch svatý tak jsem cca před dvěma týdny vymyslel a vyplodil analogovou 6V verzi CDI, která mému snažení (nápad jak to udělat) vzdorovala nějaký ten rok. Otestoval jsem to na jednoválcové verzi pro kamarádovu kejvačku viz. btelectronic.sweb.cz/cdi5.htm , tak jsem rovnou navrhnul i varianatu pro 6V pro minora. Imfsoft se mi zdá poněkud drahej, chápu že z nečeho musej žít, daně platiti a obrat v jejich zařízeních nebude slavnej, ale pro mě bastlíře stačí verze s jedinou plánovanou křivkou. Imfsoft je spíš pro ladiče, včetně komfortního SW do PC. Co se týká reprodukce mojeho CDI, je mi jasný že ne každej umí doma naprogramovat ten vstupní mikroprocesor, ale někdo hraje korenspondenčně šachy a já jsem schopnej korenspondenčně případnému zájemci procesor naprogramovat a zaslat :). Zbytek zručnější bastlíř dá dohromady. Výhodou (má pochopitelně i nějaké nevýhody) CDi je vlastně kvalita jiskry a hlavně spotřeba zapalování. V provedení pro Minora to v max. otáčkách žere 10W což je o cca 20W méně než s klasikou. Teoreticky se 130W dynamem, 10W zapalkem LEDkama zadníma světlama a vepředu 2x45W by to mělo i dobíjet s rožnutejma světlama. Se 150W verzí magnetonu už s přehledem... takže to nevzniklo úplně samoúčelně. Pochopitelně ctím ortodoxní veteránisty a pro ty to zrovna není to pravé ořechové :), ale ostatním je elektronikqa schopná vyřešit negativní bilanci dynama versus spotřebiče a to nyní i na 6V rozvodu. Na to řízení předstihu se těším, očekávám sklidnění hlavně volnoběhu. Momentálně ale využívám nepřítomnosti Čezety a vrthám se na opravy motocyklového parku, takže řízení předstihu až tak za měsíc až se Čezeta vrátí abychom to otestovali na podvozku, kterej je u něj.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru Nemůžete připojovat soubory k tomuto fóru Nemůžete stahovat soubory z tohot fóra
| |