Aero Minor II 1946 - 1951
Forum › Lidé › Ad › Elektronické zapalování
Elektronické zapalování
Komentáře a názory ke článkům.
odeslat nové téma    Odpovědět na téma    _PRINTER    Obsah fóra ›  Ad

Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Chong
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Bře 08, 2012
Příspěvky: 472

OdeslatZaslal: St Pro 25, 2013 4:27 pm
Předmět: Elektronické zapalování

Klikni a přečteš si Související článek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
minorek
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Dub 01, 2012
Příspěvky: 628

OdeslatZaslal: Pá Pro 27, 2013 5:38 pm
Předmět: Re: Elektronické zapalování

Klobouk dolů...Krásná prácička Vykřičník Rancher se už jistě nemůže dočkat, až to bude cvrdlikat na jeho motoru... Mrk Tedy výhledově samozřejmě...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Rancher
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Led 28, 2012
Příspěvky: 2589
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: Pá Pro 27, 2013 7:39 pm
Předmět: Re: Elektronické zapalování

Rancher ani ještě neví, jestli mu některej motor jde protočit Smutnej
... totální kolaps volného času.
Ale je to suprově provedeno a moje mosazné víčko se již opravdu těší, až to zaklapne Posměch

Teď je důležité, aby Čezeta postoupil tak daleko, že budou moci naprogramovat tu křivku předstihu.

_________________
Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
vintalko
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Úno 26, 2013
Příspěvky: 494
Bydliště: Sučany Slovensko / Zlín Česko
OdeslatZaslal: Pá Pro 27, 2013 9:31 pm
Předmět: Re: Elektronické zapalování

Klobúk dolu, elektronický guru Chong, Smíšek
v tejto mikro-elektronike sa nevyznám,
ale vyzerá to fakt fest dobre...
Teším sa a držím palce v ďalšom vývoji regulácie Smíšek
Ak by som mohol nejako pomôcť,
daj vedieť.

_________________
Nie som odborník na autá, rád sa nechám poučiť.
Som rýchly a vytrvalý - rýchlo sa unavím a dlho mi to vydrží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Martin
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Dub 17, 2012
Příspěvky: 331
Bydliště: Brno - venkov
OdeslatZaslal: Pá Pro 27, 2013 10:10 pm
Předmět: Re: Elektronické zapalování

kluci, jste šikovní Vykřičník klobouk dolů, palec nahoru Mrk
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Veteranista
minorista
minorista


Založen: Lis 01, 2012
Příspěvky: 4
Bydliště: Těšnovice(Kroměříž), Brno
OdeslatZaslal: Pá Pro 27, 2013 10:32 pm
Předmět: Re: Elektronické zapalování

Moc pěkná práce.
Nepřemýšleli jste ovšem o tomhle imfsoft.com/hardware/j...t-ignition
dva válce, možnost naprogramovat předstih dle otáček

_________________
Záškodník od Škody a Jawy Posměch
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail
Rancher
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Led 28, 2012
Příspěvky: 2589
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: Pá Pro 27, 2013 10:54 pm
Předmět: Re: Elektronické zapalování

JJ, ale nevejde se tak jak je Smutnej
... tohle mi došlo jako odpověď na dotaz ohledně

www.imfsoft.com/hardwa...nition.asp

:
Dobrý den,
Zapalování JawaCzTrabant vyrábíme s podkladovými deskami dvou typů s průměry
pro Jawu 72 mm a
Trabant 95 mm.

Zapalování je velmi jednoduché pro montáž postačí pouze mechanicky
zamontovat, připojit napájení, indukční cívky a mechanicky natočit
rotační kotouček do pozice cca 28° (např 4mm) před horní úvrať a je
hotovo.

V případě, že se tento typ zapalování do motoru nevejde pak je nutné
použít pouze snímač např H01 a vnější zapalování, např Universal nebo
Direct..

S pozdravem

Renáta Koláčková
Support Department

IMFsoft, s. r, o.
Slévarenská 402/9
709 00 Ostrava-Mariánské Hory

e-mail: support @ imfsoft.com
web: www.imfsoft.cz

No a když se nevejde, pak je to drahé... imfsoft.com/hardware/d...nition-tci

_________________
Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
Chong
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Bře 08, 2012
Příspěvky: 472

OdeslatZaslal: So Pro 28, 2013 2:59 pm
Předmět: Re: Elektronické zapalování

Díky hoši za pochvalu :). My jsme to tedy testovali s Čezetou už před měsícem, ale protože mě osvítil duch svatý tak jsem cca před dvěma týdny vymyslel a vyplodil analogovou 6V verzi CDI, která mému snažení (nápad jak to udělat) vzdorovala nějaký ten rok. Otestoval jsem to na jednoválcové verzi pro kamarádovu kejvačku viz. btelectronic.sweb.cz/cdi5.htm , tak jsem rovnou navrhnul i varianatu pro 6V pro minora. Imfsoft se mi zdá poněkud drahej, chápu že z nečeho musej žít, daně platiti a obrat v jejich zařízeních nebude slavnej, ale pro mě bastlíře stačí verze s jedinou plánovanou křivkou. Imfsoft je spíš pro ladiče, včetně komfortního SW do PC. Co se týká reprodukce mojeho CDI, je mi jasný že ne každej umí doma naprogramovat ten vstupní mikroprocesor, ale někdo hraje korenspondenčně šachy a já jsem schopnej korenspondenčně případnému zájemci procesor naprogramovat a zaslat :). Zbytek zručnější bastlíř dá dohromady. Výhodou (má pochopitelně i nějaké nevýhody) CDi je vlastně kvalita jiskry a hlavně spotřeba zapalování. V provedení pro Minora to v max. otáčkách žere 10W což je o cca 20W méně než s klasikou. Teoreticky se 130W dynamem, 10W zapalkem LEDkama zadníma světlama a vepředu 2x45W by to mělo i dobíjet s rožnutejma světlama. Se 150W verzí magnetonu už s přehledem... takže to nevzniklo úplně samoúčelně. Pochopitelně ctím ortodoxní veteránisty a pro ty to zrovna není to pravé ořechové :), ale ostatním je elektronikqa schopná vyřešit negativní bilanci dynama versus spotřebiče a to nyní i na 6V rozvodu. Na to řízení předstihu se těším, očekávám sklidnění hlavně volnoběhu. Momentálně ale využívám nepřítomnosti Čezety a vrthám se na opravy motocyklového parku, takže řízení předstihu až tak za měsíc až se Čezeta vrátí abychom to otestovali na podvozku, kterej je u něj.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma    Odpovědět na téma    _PRINTER   Obsah fóra ›  Ad
Strana 1 z 1
Časy uváděny v GMT + 1 hodina



Přejdi na:  


Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžete připojovat soubory k tomuto fóru
Nemůžete stahovat soubory z tohot fóra


Stránky o automobilu Aero Minor II. Výroba: LETOV a MOTORLET (Walter) - závody Jinonice a Letňany, Československo, 1946 - 1951 ©2002-2012 Luboš Balcar, Pavel Krbec, Vladimír Nešpor a všichni aktivní uživatelé stránek. Použití jakýchkoliv autorských materiálů, tj. textů i obrázků z tohoto webu je možné pouze se souhlasem a uvedením zdroje - www.minory.cz


Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy