Aero Minor II 1946 - 1951
Community Forums › Technika › Motor a převodovka › Píst a Pýst

Píst a Pýst
... k tomu volant a oba jeho konce
Post new topic    Reply to topic    Printer Friendly Page     Forum Index ›  Motor a převodovka

View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rancher
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.

Offline Offline
Joined: Jan 28, 2012
Posts: 2589
Location: Brno
PostPosted: Fri Apr 01, 2016 6:11 am
Post subject: Píst a Pýst

Sem uklízel sysláty a všiml si tohohle.
Má někdo nějaké poznatky k tomu, proč je na tom pravém pýstu to zesílení a na tom levém pístu není?
Bylo to k něčemu?



pysti.jpg
 Description:
 Filesize:  60.99 KB
 Viewed:  297 Time(s)

pysti.jpg


_________________
Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
Back to top
View user's profile Visit poster's website Photo Gallery
Dvoutakt
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.

Offline Offline
Joined: Feb 09, 2012
Posts: 82

PostPosted: Fri Apr 01, 2016 10:54 am
Post subject: Re: Píst a Pýst

Dnes proberu pisty, rozdilu jsem si nikdy nevsiml. Stena je stejne silna?
Back to top
View user's profile Photo Gallery
Rancher
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.

Offline Offline
Joined: Jan 28, 2012
Posts: 2589
Location: Brno
PostPosted: Fri Apr 01, 2016 10:58 am
Post subject: Re: Píst a Pýst

Řekl bych, že stěny jsou cca dtto.

_________________
Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
Back to top
View user's profile Visit poster's website Photo Gallery
cezeta
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.

Offline Offline
Joined: Mar 09, 2012
Posts: 108
Location: PRG
PostPosted: Fri Apr 01, 2016 11:30 am
Post subject: Re: Píst a Pýst

A co hmotnosti?

Právě tenhle lem se běžně ubírá, aby byla stejná hmotnost obou pístů na jedný klice.

Průměrově jsou stejný?
Ono je snaha dělat výbrusový písty tak, aby se váhou moc nelišily od základního rozměru.

_________________
0
Back to top
View user's profile Photo Gallery
Rancher
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.

Offline Offline
Joined: Jan 28, 2012
Posts: 2589
Location: Brno
PostPosted: Fri Apr 01, 2016 11:58 am
Post subject: Re: Píst a Pýst

No vidíš, to je něco, o čem jsem ani neslyšel. To je dobrá alchymie! Je kde ubírat.

Sranda je, že ten bez límce je základní fí 70 mm
a ten s límcem je ten 73,2 mm. (Oba mám v párech)

Fakt je, že ten menší má po tom límci jakýsi zbyteček

Arrow Teď jsem změřil zhruba tlouštky stěny a Exclamation
73,2mm má tlouštku přes 3mm
70,0mm má tlouštku cca 2mm

Myslím, že tím pádem nemá cenu ani vytahovat manželce z kredence digitální váhy.

Idea Eo ipso, pravdu děl Chong. když napsal, že ten tlustej píst je dobrá surovina na stočení*), neb to tak odpovídá skoro surovému pístu... až na úpichy pro segrovky pístního čepu(možná).

Někomu prostě v motoru, mám k tomu asi i blok válců, lítaly o půl kila těžší písty... chmmm Sad
Schválně ty páry zvážím a porovnám.
_____
*) stočením zde není myšleno pobíhání po stokách Exclamation

_________________
Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
Back to top
View user's profile Visit poster's website Photo Gallery
Display posts from previous:   
Post new topic    Reply to topic    Printer Friendly Page    Forum Index ›  Motor a převodovka
Page 1 of 1
All times are GMT + 1 Hour



Jump to:  


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Stránky o automobilu Aero Minor II. Výroba: LETOV a MOTORLET (Walter) - závody Jinonice a Letňany, Československo, 1946 - 1951 ©2002-2012 Luboš Balcar, Pavel Krbec, Vladimír Nešpor a všichni aktivní uživatelé stránek. Použití jakýchkoliv autorských materiálů, tj. textů i obrázků z tohoto webu je možné pouze se souhlasem a uvedením zdroje - www.minory.cz


Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy