|
Community Forums › Lidé › Ad › Elektronické zapalování
Elektronické zapalováníKomentáře a názory ke článkům.
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Chong ZASL. MIN.
Offline Joined: Mar 08, 2012 Posts: 469
|
Posted: Wed Dec 25, 2013 4:27 pm Post subject: Elektronické zapalování |
|
Klikni a přečteš si Související článek.
|
|
Back to top |
|
|
minorek ZASL. MIN.
Offline Joined: Apr 01, 2012 Posts: 628
|
Posted: Fri Dec 27, 2013 5:38 pm Post subject: Re: Elektronické zapalování |
|
Klobouk dolů...Krásná prácička Rancher se už jistě nemůže dočkat, až to bude cvrdlikat na jeho motoru... Tedy výhledově samozřejmě...
|
|
Back to top |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Fri Dec 27, 2013 7:39 pm Post subject: Re: Elektronické zapalování |
|
Rancher ani ještě neví, jestli mu některej motor jde protočit
... totální kolaps volného času.
Ale je to suprově provedeno a moje mosazné víčko se již opravdu těší, až to zaklapne
Teď je důležité, aby Čezeta postoupil tak daleko, že budou moci naprogramovat tu křivku předstihu.
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
vintalko ZASL. MIN.
Offline Joined: Feb 26, 2013 Posts: 494 Location: Sučany Slovensko / Zlín Česko
|
Posted: Fri Dec 27, 2013 9:31 pm Post subject: Re: Elektronické zapalování |
|
Klobúk dolu, elektronický guru Chong,
v tejto mikro-elektronike sa nevyznám,
ale vyzerá to fakt fest dobre...
Teším sa a držím palce v ďalšom vývoji regulácie
Ak by som mohol nejako pomôcť,
daj vedieť.
_________________ Nie som odborník na autá, rád sa nechám poučiť.
Som rýchly a vytrvalý - rýchlo sa unavím a dlho mi to vydrží.
|
|
Back to top |
|
|
Martin ZASL. MIN.
Offline Joined: Apr 17, 2012 Posts: 331 Location: Brno - venkov
|
Posted: Fri Dec 27, 2013 10:10 pm Post subject: Re: Elektronické zapalování |
|
kluci, jste šikovní klobouk dolů, palec nahoru
|
|
Back to top |
|
|
Veteranista minorista
Offline Joined: Nov 01, 2012 Posts: 4 Location: Těšnovice(Kroměříž), Brno
|
Posted: Fri Dec 27, 2013 10:32 pm Post subject: Re: Elektronické zapalování |
|
Moc pěkná práce.
Nepřemýšleli jste ovšem o tomhle imfsoft.com/hardware/j...t-ignition
dva válce, možnost naprogramovat předstih dle otáček
_________________ Záškodník od Škody a Jawy
|
|
Back to top |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Fri Dec 27, 2013 10:54 pm Post subject: Re: Elektronické zapalování |
|
JJ, ale nevejde se tak jak je
... tohle mi došlo jako odpověď na dotaz ohledně
www.imfsoft.com/hardwa...nition.asp
Quote:: |
Dobrý den,
Zapalování JawaCzTrabant vyrábíme s podkladovými deskami dvou typů s průměry
pro Jawu 72 mm a
Trabant 95 mm.
Zapalování je velmi jednoduché pro montáž postačí pouze mechanicky
zamontovat, připojit napájení, indukční cívky a mechanicky natočit
rotační kotouček do pozice cca 28° (např 4mm) před horní úvrať a je
hotovo.
V případě, že se tento typ zapalování do motoru nevejde pak je nutné
použít pouze snímač např H01 a vnější zapalování, např Universal nebo
Direct..
S pozdravem
Renáta Koláčková
Support Department
IMFsoft, s. r, o.
Slévarenská 402/9
709 00 Ostrava-Mariánské Hory
e-mail: support @ imfsoft.com
web: www.imfsoft.cz |
No a když se nevejde, pak je to drahé... imfsoft.com/hardware/d...nition-tci
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
Chong ZASL. MIN.
Offline Joined: Mar 08, 2012 Posts: 469
|
Posted: Sat Dec 28, 2013 2:59 pm Post subject: Re: Elektronické zapalování |
|
Díky hoši za pochvalu :). My jsme to tedy testovali s Čezetou už před měsícem, ale protože mě osvítil duch svatý tak jsem cca před dvěma týdny vymyslel a vyplodil analogovou 6V verzi CDI, která mému snažení (nápad jak to udělat) vzdorovala nějaký ten rok. Otestoval jsem to na jednoválcové verzi pro kamarádovu kejvačku viz. btelectronic.sweb.cz/cdi5.htm , tak jsem rovnou navrhnul i varianatu pro 6V pro minora. Imfsoft se mi zdá poněkud drahej, chápu že z nečeho musej žít, daně platiti a obrat v jejich zařízeních nebude slavnej, ale pro mě bastlíře stačí verze s jedinou plánovanou křivkou. Imfsoft je spíš pro ladiče, včetně komfortního SW do PC. Co se týká reprodukce mojeho CDI, je mi jasný že ne každej umí doma naprogramovat ten vstupní mikroprocesor, ale někdo hraje korenspondenčně šachy a já jsem schopnej korenspondenčně případnému zájemci procesor naprogramovat a zaslat :). Zbytek zručnější bastlíř dá dohromady. Výhodou (má pochopitelně i nějaké nevýhody) CDi je vlastně kvalita jiskry a hlavně spotřeba zapalování. V provedení pro Minora to v max. otáčkách žere 10W což je o cca 20W méně než s klasikou. Teoreticky se 130W dynamem, 10W zapalkem LEDkama zadníma světlama a vepředu 2x45W by to mělo i dobíjet s rožnutejma světlama. Se 150W verzí magnetonu už s přehledem... takže to nevzniklo úplně samoúčelně. Pochopitelně ctím ortodoxní veteránisty a pro ty to zrovna není to pravé ořechové :), ale ostatním je elektronikqa schopná vyřešit negativní bilanci dynama versus spotřebiče a to nyní i na 6V rozvodu. Na to řízení předstihu se těším, očekávám sklidnění hlavně volnoběhu. Momentálně ale využívám nepřítomnosti Čezety a vrthám se na opravy motocyklového parku, takže řízení předstihu až tak za měsíc až se Čezeta vrátí abychom to otestovali na podvozku, kterej je u něj.
|
|
Back to top |
|
|
|
All times are GMT + 1 Hour
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
| |