|
Community Forums › Lidé › Ad › «Аэро Минор» для Сталина
«Аэро Минор» для СталинаKomentáře a názory ke článkům.
Go to page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6 Next
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Mon Nov 11, 2013 6:27 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
minorek ZASL. MIN.
Offline Joined: Apr 01, 2012 Posts: 628
|
Posted: Mon Nov 11, 2013 7:59 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Jen k těm 300tis. km.
Myslíte, že by to ty běloboké pneumatiky vydržely? Vždyť by musely bejt úplně vodrbaný až na plátno.
Jinak si myslím, že stav kilometrů popírá i výdřeva. Neříkám, že je zdravá, ale v odkryté části pravého blatníku je jasně viditelná, ale nikoliv na prach...
Tohle místo je na Minoru přeci nejzranitelnější, díky konstrukční vadě, kterou všichni dobře známe.
Při každodenním provozu v Rusku a drsném tamním podnebí by tam podle mě ta výdřeva ani nebyla. Známky po opravách a přelakování jsem taky nikde nenašel. Snad ani ty dveře nevypadají nastavované...Nevím, všechno to klame.
Taky nechápu, proč kvůli vzkazu z Letova rozkrájeli skoro celej blatník, když se ten plech nechá odšroubovat zevnitř. Je to asi nalepený na bočním krycím plechu pod přístrojovkou. Ten tam drží jen na několika vrutech.
Inu Rusové...
To mi jen tak vrtá hlavou...300 tis. je prostě moc, to kolegům prostě nesežeru!!!
Viděl jsem už hodně Minorů, tak mám co posuzovat...
Taky by mě zajímalo, jestli tam Stalinovi dali aspoň ten nadstandartní výnrus, když už neproběhl žádnej jinej tunung na motoru.
Toť otázky...
|
|
Back to top |
|
|
Chong ZASL. MIN.
Offline Joined: Mar 08, 2012 Posts: 469
|
Posted: Mon Nov 11, 2013 9:44 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Ano souhlasím .. po 300tisících km by minor nejenže jezdil po ráfkách, ale jak by musela vypadat převodovka, bzdy, volant, motor, interier, vydřená listová pera, a ve výfuku by zela dirka špendlíkové hlavičky uprostřed obřího mnohakilogramenového krápníku karbonu Navíc si musíte uvědomit že v Moskvě se dá jezdit minorem pouze v letních měsících, protože prostě ani Stalinovi do těchto rudoletovskejch saní nedali topení . Takže by to museli najezdit ve velmi omezeném časovém období, když podle reportáže to od 70.tých let sedělo na dvorku a nejezdilo... (tedy jestli si reportáž pamatuju dobře)
|
|
Back to top |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Tue Nov 12, 2013 8:35 am Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
minorek wrote: |
Jen k těm 300tis. km.
Myslíte, že by to ty běloboké pneumatiky vydržely? Vždyť by musely bejt úplně vodrbaný až na plátno.
...
Taky nechápu, proč kvůli vzkazu z Letova rozkrájeli skoro celej blatník, když se ten plech nechá odšroubovat zevnitř. Je to asi nalepený na bočním krycím plechu pod přístrojovkou. Ten tam drží jen na několika vrutech.
Inu Rusové... Toť otázky... |
Podle mne:
buď 1) Ty běloboké pneumatiky nalezly cestu zpátky na kola po odstavení.
Tedy, ty tři, co se zachovaly a byly společně s těmi světly, poklicemi atd. v сислатех
nebo
2) Opravdu ten projezd do 60 000 Km odpovídá tachometru a stavu interiéru a tedy i ty pneumatiky
nebo
3) Protektor...protektor ... a deka na sedadlech a rukacice na rukou...
BACHA! Topení nebývalo sériově ani v Moskvičích 400 (Opel Kadet).
Šafjór naděélsja ťóplo i jéchal Takový přepych, jako topení se nevyžadoval. Jezdilo se s otevřenýma oknama i v -30°C, aby se nepotila okna. To mám od Ruského vojáka, co jezdil za války.
Ostatně Minory se prodávaly i do Skandinávie, nebo tam v zimě jel k Polárnímu kruhu ... Na motocyklech nebo traktorech taky nikdy nebylo topení.prostě se to dá. Čezeta by mohl mluvit
Co se týče toho dopisu...
V článku www.prewarcar.com/post...21714.html
píše
cituji wrote: |
The previous owner had a damaged right front wing in an accident once. While restoring this wing a tinman found a note pasted to the metal inside: "To comrade Iosif Stalin for his 70th anniversary from Zendink workers of CSR, December 2, 1949". |
Tedy: "předchozí majitel naboural PP blatník. Když ho opravoval, klempíra našel dopis nalepený zevnitř..."
Takže oni ho nehledali, oni ho našli.
Ona ta díra a zmuchlanost jsou na videu vidět.
_________
Ty 300 000 km se mi taky jeví jako pohádka, ale jasně je to ve videu praveno.
Ty výbrusy je zajímavá myšlenka.
BTW: Československo a SSSR byly spřátelené země a není přece vyloučeno, že se některý z majitelů (třeba ti zdravotníci) nemohl dostat k nějakým ND v naší mototechně... propstě napsal příteli, družebnímu závodu, svazácké organizaci... Nakoupil při zájezdu do Prahy vlakem Družby.
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
minorek ZASL. MIN.
Offline Joined: Apr 01, 2012 Posts: 628
|
Posted: Tue Nov 12, 2013 6:31 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Možnou družbu spojenou s nákupem origo dílů musíme vzít rozhodně v úvahu.
To byl tehdy asi jediný způsob jak pořídit náhradní díly.
Dobrá úvaha Ranchere.
No nic, trochu jim to auto tady zdrbnem My narozdíl od nich máme letité zkušenosti a máme s čím porovnávat . Navíc na pohádky nevěříme...
Co se týká toho válce, tak ten mě hodně zajímá. Chci zjistit, jestli tam mají původní. Zda je to sériovka či nadstandard.
Toužím vidět fotku vyraženého sériového čísla na nálitku z předního čela válce. Pokud bude původní, mohly by tam bejt vyražený před a za číslem hvězdičky.
|
|
Back to top |
|
|
Chong ZASL. MIN.
Offline Joined: Mar 08, 2012 Posts: 469
|
Posted: Tue Nov 12, 2013 9:38 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Inu dobrá, že si družebně přijeli do československa pro minoří díly, ale na tancích a v tolika divizích mi přijde už vážně přehnané!
|
|
Back to top |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Tue Nov 12, 2013 10:21 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Nojo... a to tu jeden známej, co sem taky chodí psal, že politiku do tohohle lokálu tahat nebudem
...ale odjížděli od tud mnoha vlaky, takže dílů musej mít na hromadu let
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
Chong ZASL. MIN.
Offline Joined: Mar 08, 2012 Posts: 469
|
Posted: Wed Nov 13, 2013 5:12 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
to nebyla politika, to byl vtip ranchere,ale ty jsi tu pán, ty rozhoduješ co se tu smí a co ne... ale jestli mi zakážeš vtipkovat, tak budu mít máloco sem napsat
|
|
Back to top |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Wed Dec 04, 2013 4:21 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Dle nejnovějších zpráv má v lednovém čísle Motor Journalu o Minoru pro Stalina vyjít článek, který napsal Ing. Jiří Hera...
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
aerominor ZASL. MIN.
Offline Joined: Mar 06, 2012 Posts: 610 Location: Horní Počaply
|
Posted: Wed Dec 04, 2013 4:58 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Ty už nevíš pod jakým jmémem publikovat coo?
_________________ Když vám to nejede, je tu pro vás, náš, Aero Minor Service
|
|
Back to top |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Wed Dec 04, 2013 5:07 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Odhalils mne! Šlaka!
Nojo, ale myslíš, že by se tam hodil pseudonym Světlana Luxová?
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
aerominor ZASL. MIN.
Offline Joined: Mar 06, 2012 Posts: 610 Location: Horní Počaply
|
Posted: Wed Dec 04, 2013 5:45 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
V případě Stalinova Minora by bylo adekvátní Deluxová
|
|
Back to top |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Mon Dec 16, 2013 11:56 am Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Tak jsem znova dostal, tentokrát z Německa(!) zprávu, že v lednu ...
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
minorek ZASL. MIN.
Offline Joined: Apr 01, 2012 Posts: 628
|
Posted: Thu Jan 02, 2014 6:33 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
Rancher wrote: |
Dle nejnovějších zpráv má v lednovém čísle Motor Journalu o Minoru pro Stalina vyjít článek, který napsal Ing. Jiří Hera... |
Náčelník Nekecal V lednovém čísle vskutku onen článek vyšel Zcela vyjímečně jsem si časopis ze zvědavosti zakoupil a těch 120 Kč prostě obětoval .
Asi jsem to neměl dělat. Po přečtení článku jsem značně zklamán. Nic nového jsem se totiž o tomto jedinečném stroji nedozvěděl. Podané informace jsou každému místnímu nadšenci všeobecně známé, včetně popisované historie Tatry 600 cabrio.Zajímavé ovšem byly dobové fotografie včetně popisků.
Chválihodný je odkaz na zdroj Minory.cz , respektive na náčelníka
|
|
Back to top |
|
|
Rancher ZASL. MIN.
Offline Joined: Jan 28, 2012 Posts: 2589 Location: Brno
|
Posted: Thu Jan 02, 2014 8:29 pm Post subject: Re: «Аэро Минор» для Сталина |
|
To si ten pan inženýr, o kterým já vím od listopadu ze dvou pramenů, že to píše nemohl najít ani chvilku na to, aby nám napsal?
Ať jde do háje pan "takynovinář", inkoustu by mu neubylo a mohl se dozvědět nejen Pavlovo a moje jméno, ale i něco navíc.
Ta úlitba bohům autorských práv je skutečně zábavná ...a nespravedlivá k Pavlovi Кербецovi...
_________________ Mám rád stará auta, staré zvyky a stará vína. Dělají mne mladým.
|
|
Back to top |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
| |