«Аэро Минор» для Сталина
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next  :| |:
-> Ad

#46: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: vintalkoLocation: Sučany Slovensko / Zlín Česko PostPosted: Fri Nov 08, 2013 12:20 pm
    ----
Chongu.. súhlasím v tomto bare sa o náboženstve a politike nebavíme Wink

#47: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Sat Nov 09, 2013 8:44 am
    ----
Doplním tedy dobové reminiscence informací z rodinných ság a pověstí.
Můj příchod na svět byl očekáván okolo 5.3.1953. Takhle to bylo asi někde "nahoře" napsáno a tzv. personální replacement byl tak naplánován.
Já sem a Jožka ven Razz ... takhle se to u nás říkávalo Smile
Jenomže maminka se se mnou při dobíhání vlaku o tři týdny dříve natáhla na peróně jak dlouhá tak široká a mně se najednou přestalo v tom prostředí líbit a naprosto naivně jsem se rozhodl podívat, co se to tam venku děje... Cool

... tolik moje osobní vzpomínka na Josefa Visarionoviče. Prostě na Zeměkouli nebylo místa pro nás dva Laughing

#48: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: aerominorLocation: Horní Počaply PostPosted: Sat Nov 09, 2013 8:57 am
    ----
No tak alespoň víme, komu máme být vděční. Smile

#49: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Sun Nov 10, 2013 7:51 am
    ----
Takže jsem sostal další dávku informací od Ivana.
Jen stručně:

Pneumatikz snad mají napsánoBarum a ne JAS, jak praví shora uvedený dokument.
Původ toho dokumentu Ivana zajímá... ? Tedy ne NA, ale kdo to psal a komu atp?

Ale hoši, už se o nás zajímá i sovětská mládež!
V Komsomolské Pravdě Exclamation vyšel článek. V něm až tak objevno není, ale dole je video. MRK!

V něm budete vidět, že to, co jsme viděli doteď je jen pozlátko. Vzadu je to horší.
I ti, kteří neumí rusky se nakonec popasou Prohlídka auta je dosti podrobná Razz

#50: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: Chong PostPosted: Sun Nov 10, 2013 10:52 am
    ----
Řekl někdo někdy Ivanovi Ivanoviči že Aero Minor nikdy nebyl vyráběn na zavódě Aero? Tuto krutou, hlubokou a neodpustitelnou urážku, řekl bych až plivanec do tváře, Aerovkáři nikdy ruskému impériu neodpustí Very Happy

#51: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: aerominorLocation: Horní Počaply PostPosted: Sun Nov 10, 2013 10:59 am
    ----
No Rancher to tu několikrát zmiňoval, že tem rozdíl je pro ně nepochopitelnej, a že ani slohová práce na "O původu značek" nepomohla.

No každopádně vzhledem k dějinnému významu, to myslím v tomto přídadě zkousnou. Smile

#52: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: Chong PostPosted: Sun Nov 10, 2013 11:11 am
    ----
K reportáži... myslíte že alternátor či dynamo v motoru může být původní? S ohledem na zmínku se špatnou elektroinstalací bych tipoval na ruskou úpravu. Zdá se mi to, nebo je to tak že "originalnyj" světlomet má větší průměr než otvor v karoserii Smile . No s ohledem na ocenění "historičnoj" hodnoty maj tatrováci kliku že schrastili svého stalina za tak levno zpět Very Happy

#53: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Sun Nov 10, 2013 1:32 pm
    ----
Co se týče výuky Ivana, tak z toho posledního mailu dávám na vědomost tuto citaci "Нюансы про завод Letov объяснить мы не успели... Внизу страницы есть видеосюжет." Takže Ivan je v tom nevinně. Smile
Mezi náma, copak my víme o výrobcich automobilu v SSSR a jménech typů?
Proč se sem dovážely Čajky, když to byly Gaziky atp? (Vlastně takovej Lexus od Toyoty... Rolling Eyes ) Bodejby z toho nebyli šiši, když s Minorem vygůgle většinou i Aero.

Mne zaujalo tech 300 000 km ve službě zdravotnictví až do odepsání.
Člověk si ty kilometry uvědomí, až vidí to auto podrobněji... kufr a tak. Do tý doby jsem pomalu věřil tomu tachecu... Ale to bylo nereálné.
Ivan mi na to v začátku napsal, že se to dá vysvětlit tím, že rajón porodnice, kde sloužil, byl velmi malý...
Alternátor sem, alternátor tam... bodejby tam nebyl. Kterej Magneton by tam přežil 300t km? A čerti vědí, zda vůbec v SSSR jezdily nějaké 6V, aby byly cívky, žárovky atp...

#54: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Sun Nov 10, 2013 2:01 pm
    ----
Ad velikost světlometu....
Je potřeba vzít správné snímky.
Vzal jsem a změřil v Corelu... prostě rozdíl zase spíše optický, protože ve stejném odstupu statické kamery je nárust měřitelné velikosti světla z prvního záběru velmi výrazný a rozdíl konečný je malinký.
Pak jsem to měření a vysvětlování sice omylem neuložil, ale abyste věděli wocogo, dokreslil jsem tam ručně (a nepřesně!) šipky. ...
Prostě je to, podle mne, origo Bosh na Minora fí 180 mm

#55: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: minorek PostPosted: Sun Nov 10, 2013 7:29 pm
    ----
Po shlédnutí reportáže nevím co říct...
Rusky neumím a to čemu jsem rozuměl mi vyrazilo dech... Tak třeba ta cena.

Jinak těch 300.000 km je strašně moc. Nevěřím, že by Minor tolik najezdil. Takhle vyhnilej kufr mají Minoři i s mnohem ménším počtem najetých km. Jde spíš o působící vlhkost při dlouhodobém skladování.

Napiš Ivanovy, ať sundají hlavu a přeměří průměr válce. Pokud Stalin nedostal abnormální výbrus o 0,25 mm větší než standart (což se nechá zjistit podle čísla válce 401311), nechalo by se podle průměru válce určit počet výbrusů. Z toho by se dalo odvodit přibližné množstvý ujetých km .

Ale ruku na srdce...Už jste někdy viděli při 300 tis. km takhle zachovalej interiér včetně volantu... Question

Jen mě napadá, jak ta renovace bude probíhat...Shánějí nějaké díly, nebo jen pátrají po historii.

#56: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Sun Nov 10, 2013 8:39 pm
    ----
minorek wrote:
...Napiš Ivanovy, ať sundají hlavu a přeměří průměr válce. Pokud Stalin nedostal abnormální výbrus o 0,25 mm větší než standart (což se nechá zjistit podle čísla válce 401311), nechalo by se podle průměru válce určit počet výbrusů. Z toho by se dalo odvodit přibližné množství ujetých km .

Ale ruku na srdce...Už jste někdy viděli při 300 tis. km takhle zachovalej interiér včetně volantu... Question

Jen mě napadá, jak ta renovace bude probíhat...Shánějí nějaké díly, nebo jen pátrají po historii.
Není mi jasná souvislost mezi tím číslem a pramenem, ve kterém něco zjistím o průměru...

Interiér opravdu na to nevypadá.

No psali mi, že mám nachystat seznam a cenu literatury, co by koupili, taxem jim napsal, že tohle dělat nebudu...že jim nabízím skeny.
V tom březnu prý budou vystavovat rozdělaný exemplář... nebo jen kastli. Moc jsem to nepochopil. Celý to dokončej za rok.

Jinak je škoda, že rusky neumíš. Pokud najdu čas a způsob, tak bych to překecal do češtiny... ale neslibuju.

#57: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: aerominorLocation: Horní Počaply PostPosted: Sun Nov 10, 2013 8:53 pm
    ----
Minor ty kilometry snese, někde mám dopis od pána co s ním taxikařil a tento nájezd kilometrů měl na autě taky, navíc prý bez závažnějších oprav.

#58: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: minorek PostPosted: Sun Nov 10, 2013 9:15 pm
    ----
Jaká souvislost ti není tak úplně jasná Ranchere...
Výbrusy se dělaly po 0,25 mm. Podle průměru vílce zjistíš kolikrát byl dělanej výbrus. Když budu počítat, že životnost výbrusu u dvoutaktního motoru je kolem 30.000km, tak se nechají přibližně dopočítat ujeté kilometry ne? Je to dost nepřesné, ale zavádějící...
To číslo abnormálního výbrusu je podle mne odlité na válci. V katalogu ND je napsáno, že abnormální výbrus je o 0, 25mm větší. Takže bych tipoval 70,25mm. Pak by se muselo u stalinovce tohle zohlednit (pokud má tento typ válce).

#59: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Sun Nov 10, 2013 9:19 pm
    ----
He! taxametr mám Smile

#60: Re: «Аэро Минор» для Сталина Author: RancherLocation: Brno PostPosted: Sun Nov 10, 2013 9:32 pm
    ----
minorek wrote:
Jaká souvislost ti není tak úplně jasná Ranchere...
Výbrusy se dělaly po 0,25 mm. Podle průměru vílce zjistíš kolikrát byl dělanej výbrus. Když budu počítat, že životnost výbrusu u dvoutaktního motoru je kolem 30.000km, tak se nechají přibližně dopočítat ujeté kilometry ne? Je to dost nepřesné, ale zavádějící...
To číslo abnormálního výbrusu je podle mne odlité na válci. V katalogu ND je napsáno, že abnormální výbrus je o 0, 25mm větší. Takže bych tipoval 70,25mm. Pak by se muselo u stalinovce tohle zohlednit (pokud má tento typ válce).
jde mi o číslo 401311... Jinak je mi to jasný.



-> Ad

All times are GMT + 1 Hour

Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next  :| |:
Page 4 of 6