Aero Minor II 1946 - 1951
_TOGGLE
Hlavní nabídka

_TOGGLE
o uživateli

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: romcej
Nový dnes: 0
Nový včera: 0
Celkem: 131

Registrovaných on-line:
Registrovaných: 0
Návštěvníků: 19
Bots: 1
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

_TOGGLE
Minorysti

_TOGGLE
o---=(@)=---o
www.automobilovedily24.cz



_TOGGLE
Jazycy
Český English

Pro NewsNapsali o Minoru › Domácí tisk současný
Domácí tisk současný

KONSTRUKTÉR

Napsal: Martin den: Pátek Červen 06, 2014 (17:04:52)   (1700 přečtení)

Kdo by řekl, že v mém archivu narazím na stopu toho, proč to táhne Ranchera k Minorům.

Na jeho stránkách se píše o prototypu Spartaku a nikde není informace o tom, že u toho byl i otec Minora, Ing. Vykoukal.

  more ...

Domácí tisk současný

Lidový vůz Aero Minor 1.část

Napsal: Rancher den: Čtvrtek Duben 11, 2013 (13:23:00)   (1750 přečtení)
Článek Motor Journalu obsahuje především na svou dobu (2002) širokou obrazovou sondu do variant vozu Aero Minor.

První část končí užitkovými verzemi. Názor z úvodu článku byl později uveden na historicky lépe vypointovanou úroveň v jiném článku MJ, ale to nic neubírá na jedné z prvních komplexních informací o našem autíčku. Tento materiál mi poslal Tomáš. Bohužel jeho zveřejnění v širokém formátu by se zde nedalo číst... Smutnej

  more ...

Domácí tisk současný

Našiel sa?

Napsal: vintalko den: Úterý Březen 26, 2013 (11:53:25)   (2062 přečtení)
V červnu 1949 se nenápadné sportovní vozy Aero Minor Sport zúčastnily prvního poválečného ročníku 24hodinového závodu na okruhu v Le Mans. Posádka Krattner – Sutnar dostala startovní číslo 58 a Francouz Poch s Hodáčem jeli na voze s číslem 59. Do cíle dojelo jen 19 vozů a mezi nimi oba Minory. Krattner se Sutnarem ujeli 2 392 km průměrem 99,6 km/h, vyhráli svoji třídu a v celkové klasifikaci podle koeficientu výkonnosti obsadili skvělé druhé místo za posádkou Chinetti – Seldson na dvanáctiválcovém Ferrari. ...
toľko článok z AUTO.CZ
A potom sa na samom začiatku 1990 objavil v redakcii SM dopis...
  more ...

Domácí tisk současný

RUDOLF VYKOUKAL

Napsal: Martin den: Středa Leden 02, 2013 (21:06:11)   (2541 přečtení)
Ing. Rudolf Vykoukal se jako konstruktér významnou měrou zasloužil o rozvoj československého lidového automobilu v posledních letech před 2. světovou válkou a po ni. Narodil se v roce 1905 a po povinné školní docházce ve Zlíně absolvoval průmyslovku v Brně. Během roku sháněl peníze na živobytí kondicemi a o prázdninách si přivydělával ve strojírnách u Baťů, jak říkával. Byla to tvrdá, ale užitečná příprava do života. Po škole nastoupil jako konstruktér do automobilky Wikov v Prostějově, kde 1,5 roku pracoval na vývoji spalovacích motorů.   more ...

Domácí tisk současný

Leopold Lancman

Napsal: aerominor den: Středa Listopad 21, 2012 (23:29:28)   (2506 přečtení)

Přečěte si článek redaktora Motor journalu pana Milana Bumby. Svolení k publikování bylo sice uděleno pro prvotní stránky o Minoru v roce 2003, ale patří sem a autor se snad nebude zlobit, že jsem jej nepožádal o svolení publikovat jej i zde.

Aerominor Smíšek

  more ...

Domácí tisk současný

ZROZENÍ AUTOMOBILU

Napsal: Martin den: Středa Květen 02, 2012 (12:44:03)   (1734 přečtení)
Chci vám vyprávět něco, co se od jiných už nedozvíte, protože se to stalo před padesáti léty a já byl tehdy ze všech nejmladší. A proto si myslím, že by tyto vzpomínky neměly zaniknout. Budu vám povídat, jak za války vznikal „Jawa-Minor II." Ale měl bych začít od Adama.
Vyprávění pana Karla Semeckého, pamětníka prvních let vývoje Aero Minor II. Vydáno v SM1993.
  more ...


1 2
»

Stránky o automobilu Aero Minor II. Výroba: LETOV a MOTORLET (Walter) - závody Jinonice a Letňany, Československo, 1946 - 1951 ©2002-2012 Luboš Balcar, Pavel Krbec, Vladimír Nešpor a všichni aktivní uživatelé stránek. Použití jakýchkoliv autorských materiálů, tj. textů i obrázků z tohoto webu je možné pouze se souhlasem a uvedením zdroje - www.minory.cz


Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy