Aero Minor II 1946 - 1951
_TOGGLE
o uživateli

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: Tonda
Nový dnes: 0
Nový včera: 0
Celkem: 132

Registrovaných on-line:
Registrovaných: 0
Návštěvníků: 34
Bots: 0
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

Forum › Technika › Motor a převodovka › GO motoru
GO motoru
... k tomu volant a oba jeho konce
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma    Odpovědět na téma    _PRINTER    Obsah fóra ›  Motor a převodovka

Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Rancher
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Led 28, 2012
Příspěvky: 2238
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: Pá Kvě 04, 2012 1:43 pm
Předmět: GO motoru

Pánové, kdyby mi zbylo pár peněz, tak bych se začal chystat na budoucnost a tak mi na jednu poptávku u renovátorské firmy přišla tato odpověď:
:
Dobrý den,

dle oprav motorů které byly prováděny v minulosti je cena za go motoru
Aero Minor II průměrně 15.tis, u převodovky ještě více záleží na stavu
součástí protože opravy ozub.kol jsou dost drahé. Pokud ale máte, jak
píšete, součástky navíc jste ve výhodě. Také záleží jak precizní
renovaci agregátů požadujete?!
Konkrétní cenu vždy stanovujeme až po demontáži všech komponentů
dotčených agregátů.

S přáním úspěšného dne ...(kontakt pošlu zájemcům po SZ)

Jak se díváte na tuhle cenovou relaci?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
Chong
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Bře 08, 2012
Příspěvky: 396

OdeslatZaslal: Pá Kvě 04, 2012 4:45 pm
Předmět: Re: GO motoru

No cena za renovaci motoru bude asi dobová, takže proč ne, ale pak nechápu proč se kupujou minory co stejně čeká GO všeho za 30 až 90 tisíc... Řekněme že cena za zrenovované auto, spíše tržní, bych odhadoval na 100tisíc.. minus 20 za lak, minus 15 za motor, minus 20 za klempířinu, minus 15 za truhlařinu, desítku za dokupování chybějícíh věcí, nebo tak zničených že se nedají použít, 20tisíc za čalounické práce o chromu a pláštích raději ani neuvažovat a vychází mi reálná kupní cena zadarmo :). Osobně jsem viděl minora co měl výdřevu v původním stavu a podle všeho nebylo třeba do ní zásadního zásahu jen jednou v životě.. jinak vždycky to bylo na renovaci výdřevy v určitém rozsahu prací a tímpádem se za truhlařinu, klempířinu a lakýrničinu rozhodně nedalo ušetřit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
los.o
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Bře 19, 2012
Příspěvky: 70
Bydliště: Hradec Králové
OdeslatZaslal: Pá Kvě 04, 2012 6:47 pm
Předmět: Re: GO motoru

Vrtání a honování válců v bloku do 80mm - 1200kč
Výroba pístů do 5ti ks složitější - 3814kč
Odlitek pístu 7200 univezrál - 946kč
čep pr.17x70 - 308kč
kr. píst pr. 71 sada na píst - 692 kč

Jinak je třeba rozlisovat kliku a zjistit, jak jsou na tom klikové čepy. Někdo to vůbec neřeší, někdo řeší jen ložiska. Ale ten tvrdokov co je na povrchu těch čepů, může být opotřebený - vznikají pak prasklinky a odlupuje se to. To nahrává mé otazce. Víte o nástrojáři, který umí brousit právě tyto čepy? Upnou se horizontálně jako kdyby do soustuhu. Podmínka je v celé ploše to vybrousit, tak aby nevznikal rádius (náběh). To mě dnes řek pán, co u něj mám na repasy kliku. Prej to moc lidí neumí.
Cena repase kliky se pohybuje podle stavu cca 8-10tis.
Takže ta cena je odpovídající....
dík za odpověď
ondřej

_________________
0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Martin
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Dub 17, 2012
Příspěvky: 311
Bydliště: Brno - venkov
OdeslatZaslal: Pá Kvě 04, 2012 9:19 pm
Předmět: Re: GO motoru

Nechci nikomu dělat reklamu, jen se podělit o vlastní dobrou zkušenost. GO motoru jsem svěřil p. Grigarovi z Horky nad Moravou. Excelentní poctivá práce a cena přiměřená -13k Kč/ komplet. Některé "renomované renovátorské dílny" zadávají motory právě jemu Mrk (aerovky, zetky atd. ) ... asi ví proč Chechty

_________________
Nashle na silnici ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Rancher
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Led 28, 2012
Příspěvky: 2238
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: St Led 02, 2013 5:38 pm
Předmět: Re: GO motoru

Martin :
Nechci nikomu dělat reklamu, jen se podělit o vlastní dobrou zkušenost. GO motoru jsem svěřil p. Grigarovi z Horky nad Moravou. Excelentní poctivá práce a cena přiměřená -13k Kč/ komplet. Některé "renomované renovátorské dílny" zadávají motory právě jemu Mrk (aerovky, zetky atd. ) ... asi ví proč Chechty

Martine, dával jsi mu nějaké ND, nebo prostě starej motor a pak jsi dostal za 13k zpátky novej? Ta 13ka je velmi přátelská cena!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
Lubos
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Úno 05, 2012
Příspěvky: 91

OdeslatZaslal: St Led 02, 2013 5:51 pm
Předmět: Re: GO motoru

Dají se na ten motor sehnat ještě nějaké nové díly? Mám doma tři nekompletní motory, ale asi každý z nich bude zralý na celkovou opravu. Z jednoho z nich se někdo pokoušel vymlátit písty kladivem (neúspěšně), druhý je také zatuhlý a ke třetímu ani rozměrově odpovídající písty nemám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Martin
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Dub 17, 2012
Příspěvky: 311
Bydliště: Brno - venkov
OdeslatZaslal: St Led 02, 2013 7:30 pm
Předmět: Re: GO motoru

Rancher :
Martin :
Nechci nikomu dělat reklamu, jen se podělit o vlastní dobrou zkušenost. GO motoru jsem svěřil p. Grigarovi z Horky nad Moravou. Excelentní poctivá práce a cena přiměřená -13k Kč/ komplet. Některé "renomované renovátorské dílny" zadávají motory právě jemu Mrk (aerovky, zetky atd. ) ... asi ví proč Chechty

Martine, dával jsi mu nějaké ND, nebo prostě starej motor a pak jsi dostal za 13k zpátky novej? Ta 13ka je velmi přátelská cena!

Dal jsem starej motor plus neopracované odlitky pístů a po pár měsících jsem si jel pro hotové dílo. Ale je to vše o dohodě, písty si dokáže zajistit sám, ale prodlužuje to termín dodání. Já to řešil před sezónou, takže jsem dost spěchal Koulení očima , navíc jsem ty odlitky měl v zásobárně ND....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Martin
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Dub 17, 2012
Příspěvky: 311
Bydliště: Brno - venkov
OdeslatZaslal: St Led 02, 2013 7:48 pm
Předmět: Re: GO motoru

Lubos :
Dají se na ten motor sehnat ještě nějaké nové díly? Mám doma tři nekompletní motory, ale asi každý z nich bude zralý na celkovou opravu. Z jednoho z nich se někdo pokoušel vymlátit písty kladivem (neúspěšně), druhý je také zatuhlý a ke třetímu ani rozměrově odpovídající písty nemám.

je otázka co přesně potřebuješ. Písty, pístní kroužky (+výbrus) a GO klikovky Ti udělá např. pan Padalík v Šardicích nebo Ahra v HK nebo už zmiňovaný p.Grigar z OC. Dělají to i jiní, ale o výše jmenovaných vím, že už někdy dělali Minora a dá se očekávat uspokojivý výsledek ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Rancher
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Led 28, 2012
Příspěvky: 2238
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: St Led 02, 2013 8:12 pm
Předmět: Re: GO motoru

Prima informace!
Nápad Takže sháním odlitky pístů. Klídek

Ondřej tu psal :
Vrtání a honování válců v bloku do 80mm - 1200kč
Výroba pístů do 5ti ks složitější - 3814kč
Odlitek pístu 7200 univezrál - 946kč
čep pr.17x70 - 308kč
kr. píst pr. 71 sada na píst - 692 kč
...
Odkud se to za ty cca peníze shání a co to je Odlitek pístu 7200 univezrál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
minorek
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Dub 01, 2012
Příspěvky: 619

OdeslatZaslal: St Led 02, 2013 11:39 pm
Předmět: Re: GO motoru

Před dvěma lety mi pan Michl doporučil firmu pana Nývlta z Červeného Kostelce viz. www.kovoobrabeni-vserob.cz/.
Má mnohé zkušenosti s GO klikovek všeho druhu a vyrábí a opravuje ozubená kola.
Abych pravdu řekl, zatím jsem ho nekontaktoval, ale p. Michl s ním měl dobré zkušenosti. V širokém okolí mě na tuto firmu odkazovalo již více lidí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Lubos
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Úno 05, 2012
Příspěvky: 91

OdeslatZaslal: Čt Led 03, 2013 5:11 pm
Předmět: Re: GO motoru

Tady za Náchodem je taky jedna firma, ke které mám důvěru, kdysi měli i své stránky, teď jsem je nenašel: www.firmy.cz/detail/29...chova.html

Ani bych se nedivil, kdyby těch minořích motorů už také pár dělali, fungují tu od nepaměti. Až ta potřeba bude aktuálnější, tak se tam poptám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
minorek
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Dub 01, 2012
Příspěvky: 619

OdeslatZaslal: Čt Led 03, 2013 11:37 pm
Předmět: Re: GO motoru

Lubos :
Tady za Náchodem je taky jedna firma, ke které mám důvěru, kdysi měli i své stránky, teď jsem je nenašel: www.firmy.cz/detail/29...chova.html

Ani bych se nedivil, kdyby těch minořích motorů už také pár dělali, fungují tu od nepaměti. Až ta potřeba bude aktuálnější, tak se tam poptám.

V brzké době plánuju cestu do Náchoda - Rubena a taky k panu Jansovi pro nějaký gumy. Mohl bych se tam tudíž stavit a vyzvědět co a jak...
Sice to asi nebudu potřebovat, ale co bych pro pány kolegy neudělal... Mrk
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
zaslapanyminor
MINORISTA
MINORISTA


Založen: Čvc 09, 2012
Příspěvky: 28
Bydliště: Nový Knín
OdeslatZaslal: Pá Led 25, 2013 6:19 pm
Předmět: Re: GO motoru

Rozebral jsem motor který chci generálkovat a zjistil že vrtání válců je 71,50mm. V obou příručkách nedoporučují víc než 4 výbrusy, tj. 71,00mm. Co s tím, nemáte někdo zkušenosti kolik výbrusů ve skutečnosti blok snese? Mám začít shánět jiný motor?

_________________
0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
minorek
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Dub 01, 2012
Příspěvky: 619

OdeslatZaslal: Pá Led 25, 2013 6:33 pm
Předmět: Re: GO motoru

zaslapanyminor :
Rozebral jsem motor který chci generálkovat a zjistil že vrtání válců je 71,50mm. V obou příručkách nedoporučují víc než 4 výbrusy, tj. 71,00mm. Co s tím, nemáte někdo zkušenosti kolik výbrusů ve skutečnosti blok snese? Mám začít shánět jiný motor?

Já mám doma úplně nový písty 72,5 mm. Taky mě to bylo divný, když se udává max 71 mm. Šokován

Řešil jsem to s "Aerominorem" a dozvěděl jsem se, že blok snese vrtání až do 76mm. Vykřičník Takové bylo na závodních Minorech.Samozřejmě, že stěna je pak výrazně zeslabená, ale ještě se stím nechá jezdit a snese to.

Nepředpokládám, že by si chtěl dělat závodní motor, takže to neřeš a udělej další výbrus tedy 71,75 mm nebo rovnou 72, podle toho jaký máš doma písty...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Galerie
aerominor
ZASL. MIN.
ZASL. MIN.


Založen: Bře 06, 2012
Příspěvky: 523
Bydliště: Horní Počaply
OdeslatZaslal: Pá Led 25, 2013 6:36 pm
Předmět: Re: GO motoru

dle pamětníků do 72 mm pro běžný provoz bez problémů, pro závodní verze na normálním bloku 76-77 mm. Jako důkaz připojuji plánek těsnění.



tesneni 77.jpg
 Popis:
 Velikost souboru:  180.57 KB
 Čteno:  277 krát

tesneni 77.jpg

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Galerie
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma    Odpovědět na téma    _PRINTER   Obsah fóra ›  Motor a převodovka
Strana 1 z 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další



Přejdi na:  


Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžete připojovat soubory k tomuto fóru
Můžete stahovat soubory z tohot fóra


Stránky o automobilu Aero Minor II. Výroba: LETOV a MOTORLET (Walter) - závody Jinonice a Letňany, Československo, 1946 - 1951 ©2002-2012 Luboš Balcar, Pavel Krbec, Vladimír Nešpor a všichni aktivní uživatelé stránek. Použití jakýchkoliv autorských materiálů, tj. textů i obrázků z tohoto webu je možné pouze se souhlasem a uvedením zdroje - www.minory.cz


Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy