Aero Minor II 1946 - 1951
_TOGGLE
o uživateli

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: Bell37
Nový dnes: 0
Nový včera: 0
Celkem: 128

Registrovaných on-line:
Registrovaných: 0
Návštěvníků: 21
Bots: 1
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

_TOGGLE
Minorysti

Obsah › Konstrukční změny
Konstrukční změny



Minory za svůj krátký život výrobní a dlouhý život provozní prodělaly řadu změn. Některé v továrně, některé již od majitelů. Některé jsou rozeznatelé, to, když se např. na palubce objeví budíky ze Spartaka, nebo i volant. Některé k rozeznání nejsou tak snadno.
Například kapota bez otvoru. Ta zkrátka z továrny nikdy nevyjela.
S použitím podkladů od Tomáše Brožka a dalších fotografií z Internetu nebo zdejších čtenářů. se pokusíme o malého průvodce výrobními změnami.

 

Uchycení držáků předních silentbloků motoru


1946 - Starší provedení rámu s umístěním předních držáků motoru z čela, Pravý napevno přivařený k rámu, levý na dva šrouby. Z čela rozvidlení nosného rámu.
1947 až do konce výroby - z boku rozvidlení nosného rámu.
 

Blatníky předních kol

   
   
   
   
   
   



Uvedené roky zavedení změn ve výrobě, jsou pouze orientační. Změny byly zaváděny do výroby postupně a v určitých případech byly starší modelové varianty použity i u nových modelu. Nelze je tedy striktně chápat v dnešním smyslu modelu určité výrobní serie.






publikováno: 2012-03-18 13:56:05 (2003 čtenářů)


(2003 čtenářů) stránka k tisku
[ vrátit se k Rozdíly provedení podle roků výroby ]


Stránky o automobilu Aero Minor II. Výroba: LETOV a MOTORLET (Walter) - závody Jinonice a Letňany, Československo, 1946 - 1951 ©2002-2012 Luboš Balcar, Pavel Krbec, Vladimír Nešpor a všichni aktivní uživatelé stránek. Použití jakýchkoliv autorských materiálů, tj. textů i obrázků z tohoto webu je možné pouze se souhlasem a uvedením zdroje - www.minory.cz


Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy